کدام شرکت های بورسی اطلاعات با اهمیت افشا کردند؟

به گزارش اکسپرس بلاگ، به گزارش تجارت نیوز، بر اساس اطلاعیه های مندرج در وبسایت کدال، شرکت های مختلفی امروز به دلیل افشای اطلاعات بااهمیت گروه ب و الف برای مدتی معاملاتشان متوقف شد. در این گزارش به آنالیز علل توقف این نمادها و آنالیز اطلاعات بااهمیت منتشر شده از سوی آنها می پردازیم.

کدام شرکت های بورسی اطلاعات با اهمیت افشا کردند؟

شرکت باما که با نماد کاما و سرمایه 100 هزار میلیارد تومانی در بورس فعال است طی اطلاعیه ای از فروش یک میلیون 454 هزار و 591 سهم شرکت ذوب روی اصفهان اطلاع داد. بر اساس این اطلاعیه سود حاصل از این فروش که معادل 2.66 درصد کل فروش سال قبل کاما بوده، معادل 57 هزار و 591 میلیارد ریال به ثبت رسیده است.

شرکت مبین وان کیش (اوان) نیز در اطلاعیه ای از اصلاح ارقام قرارداد 26 هزار و 468 میلیارد ریالی با شرکت گسترش الکترونیک مبین ایران اطلاع داد. قراردادی که در راستای کارآفرینی و ایجاد فرصت های جدید در حوزه انتشار بازی در فضای بین المللی و همچنین تجاری سازی ایده های جذاب فراوریکنندگان بازی های رایانه ای در ایران اجرا شده است. بر اساس این اطلاعیه در صورت های اقتصادی سال اقتصادی منتهی به 29 اسفند 98، سود خالصی معادل 24 هزار و 106 میلیارد ریال عاید اوان خواهد شد.

داروسازی البرز دیگر شرکتی بود که خبر از شرکت در مناقصه 202 کشور عراق برای فراوری 5 محصول داد. این مناقصه که از سوی شرکت کیمادیا در عراق اجرا شده از تاریخ 23 فروردین شروع شده و ارزشی حدود 6 میلیون دلار دارد.

شرکت کارخانجات کابل سازی ایران که با نماد (بایکا) فعال است در اطلاعیه نتایج شرکت در مناقصه 28 بهمن ماه 98 خود را اصلاح کرد. بر اساس اطلاعیه جدید این شرکت در مناقصه تامین کابل های برق ارت مربوط به پروژه پالایشگاه میعانات گازی بندرعباس با موضوع تامین کسری اقلام سیم ارت پالایشگاه به ارزش 64 هزار و 278 میلیارد ریال برنده شده است.

شرکت ایران ارقام (مرقام) نیز از ناموفق بودن شرکت در مناقصه محدود یک مرحله ای با موضوع ارائه خدمات تعمیر، سروین نگهداری و پشتیبانی نرم افزای و سخت افزاری خودپردازهای بانک پارسیان اطلاع داد. مرقام در این مناقصه که در 27 بهمن اجرا شده بود، نتوانست برنده گردد و بنابراین نتیجه ای از شرکت در این مناقصه حاصل نشد. شب گذشته نیز بانک اقتصاد نوین از عدم حصول نتیجه از برگزاری مزایده شرکت های سرمایه گذاری اقتصادنوین، تامین سرمایه نوین و بانک تعاون اسلامی برای سرمایه گذاری اطلاع داده بود.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2736

به "کدام شرکت های بورسی اطلاعات با اهمیت افشا کردند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کدام شرکت های بورسی اطلاعات با اهمیت افشا کردند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید