پیغام حزب عدالت و توسعه ترکیه به مناسبت روز عاشورا

به گزارش اکسپرس بلاگ، سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه در پیامی روز عاشورا را روشنایی بخش بشریت و آینده خوانده و تاکید نمود: یاد و خاطره آن همیشه زنده خواهد ماند.

پیغام حزب عدالت و توسعه ترکیه به مناسبت روز عاشورا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از آناتولی، عمر چلیک، سخنگوی حزب عدالت و توسعه ترکیه با انتشار پیغامی در حساب کاربری خود در توئیتر به مناسبت فرارسیدن ماه محرم و روز عاشورا نوشت: عاشورا، روشنایی بخش بشریت و آینده است که یاد و خاطره آن همیشه زنده خواهد ماند.

در ادامه پیغام چلیک آمده است: ماه محرم، همیشه در کتاب های دینی مان یادآور حقیقت بوده است. عاشورا روز زنده نگه داشتن انسان واقعی که در برابر ظلم ایستادگی می نماید، است. عاشورا، روز پیغام ایستادگی در برابر ظلم و ستم به هر قیمتی، زنده نگه داشتن حقیقت و به دنبال آن رفتن برای بشریت و روشنایی بخش آینده و انسانیت است.

یاد و خاطره حضرت حسین(ع) که جان خود را نثار حقیقت که بن مایه انسان واقعی است، کرد و همچنین شهدای کربلا را گرامی می داریم. محرم، مدرسه انسانیت است و کربلا و عاشورا درس های حقیقی مدرسه انسانیت. امروز نیز در دنیا ظلم وجود دارد و بسیاری از مظلومان با ظلمی که در کربلا رفت، روبرو هستند، برای آنها هر روز کربلاست.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7395

به "پیغام حزب عدالت و توسعه ترکیه به مناسبت روز عاشورا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام حزب عدالت و توسعه ترکیه به مناسبت روز عاشورا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید