پارک فناوری پردیس 500 هکتاری می گردد

به گزارش اکسپرس بلاگ، رییس پارک فناوری پردیس از 500 هکتاری شدن این پارک در برنامه زمان بندی 10 تا 15 ساله اطلاع داد.

پارک فناوری پردیس 500 هکتاری می گردد

به گزارش خبرنگاران مهدی صفاری نیا در مراسم افتتاح دهمین نمایشگاه اینوتکس در پارک فناوری پردیس با ابراز خرسندی از برگزاری این دوره از نمایشگاه با بیان اینکه علاقه بسیار داشتیم که تمام فضای پارک فناوری را به برپایی این نمایشگاه اختصاص دهیم، اضافه نمود: تمایل داشتیم به جای حضور 400 شرکت فناور و استارت آپ تمام شرکت های فعال در حوزه اکوسیستم نوآوری کشور را پذیرش می کردیم.

وی با اشاره به 20 ساله شدن پارک فناوری پردیس در امسال، اظهار کرد: از ابتدای تصویب شکل گیری و راه اندازی این پارک از سال 80 تا به امروز 20 سال گذشته است و تا سرانجام سال به مناسبت 20 سالگی پارک فناوری پردیس برنامه ریزی شده و خدمات و امکاناتی را که برای جامعه دانش بنیان به مناسبت این سال دیده شده، ارائه خواهیم کرد.

صفاری نیا با تاکید بر اینکه فضای فیزیکی پارک تا سال گذشته 40 هکتار بود، خاطر نشان کرد: با حمایت های اجرا شده از سوی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری مساحت این پارک به 90 هکتار افزایش یافته است و سعی داریم که این فضا به 500 هکتار برسد.

رییس پارک فناوری پردیس یادآور شد: سعی داریم کل این 500 هکتار در زمان بندی 10 تا 15 سال محقق گردد و همه فضای 500 هکتاری به فضای تحقیقاتی و دانشی تبدیل گردد.

صفاری نیا به برگزاری دهمین نمایشگاه اینوتکس 2021 اشاره نمود و گفت: در این دوره از نمایشگاه نمایندگان بیش از 20 کشور در قالب سفرا و نمایندگان علمی و تحقیقاتی حضور دارند و ما نیز آماده ایم تجارب خود را در اختیار این کشورها قرار دهیم.

وی با بیان اینکه در نمایشگاه امسال برنامه های متعددی برای دانش آموزان، استادان دانشگاه تا مجموعه صنعتگران دیده شده است، گفت: همه فعالان اکوسیستم نوآوری می توانند از این برنامه ها بهرمند شوند.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 14565

به "پارک فناوری پردیس 500 هکتاری می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک فناوری پردیس 500 هکتاری می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید