هشدار WHO درباره مرگ 2 میلیون نفر بر اثر کرونا

به گزارش اکسپرس بلاگ، درحالی که آمار مرگ و میر ناشی از همه گیری ویروس کرونای 2019 در دنیا به یک میلیون نفر نزدیک می گردد سازمان دنیای بهداشت (WHO) هشدار داد اگر موضوع جدی گرفته نگردد این آمار ممکن است تا پیش از استفاده گسترده از واکسن کرونا تا 2 میلیون نفر افزایش پیدا کند.

هشدار WHO درباره مرگ 2 میلیون نفر بر اثر کرونا

مایک رایان رئیس بخش فوریت های این سازمان گفته است این آمار درصورت عدم هماهنگی کوشش های بین المللی بالاتر هم خواهد رفت.

9 ماه بعد از شروع همه گیری ویروس کرونای 2019، تعداد جان باختگان ناشی از این ویروس در دنیا به سرعت به یک میلیون نفر نزدیک می گردد.

به گفته رایان در صورتی که برای مقابله با بیماری همه گیر کووید-19 تمام اقدام های لازم انجام نگردد، دو میلیون نفر جان باخته بر اثر ابتلا به این بیماری رقم بسیار محتملی است. آماری که دو برابر بیشتر از موارد فوتی فعلی در اثر کووید-19 خواهد بود.

رایان درعین حال از کشورهای اروپایی خواسته است از خود بپرسند که آیاهرچه لازم بوده برای پرهیز از تعطیلی دوباره کشورشان انجام داده اند یا نه؟

این مقام ارشد سازمان بهداشت دنیای اجرای دقیق و درست تدابیری چون آزمایش و ردیابی، قرنطینه، رعایت فاصله های اجتماعی، استفاده از ماسک و شستشوی دست ها را در این کشورها زیر سوال برده است.

پیشتر مادرید، پایتخت اسپانیا محدودیت های سختگیرانه تازه ای را در هشت منطقه دیگر خود وضع کرد که زندگی نزدیک به یک میلیون نفر را تحت تاثیر قرار می دهد.

در فرانسه نیز کارکنان کافه ها و رستوران ها در شهر مارسی علیه بسته شدن محل کسب و کار خود از روز شنبه اعتراض نموده اند.

به گزارش شبکه خبری بی بی سی، همچنین در انگلیس همزمان با افزایش نرخ ابتلای روزانه، محدودیت های سختگیرانه ای در چند منطقه اجرایی شده است. ، ایسنا

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 8134

به "هشدار WHO درباره مرگ 2 میلیون نفر بر اثر کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشدار WHO درباره مرگ 2 میلیون نفر بر اثر کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید