هتل میفر در نزدیکی جاذبه های گردشگری دبی، تصاویر

به گزارش اکسپرس بلاگ، فضای داخلی هتل می فر دبی بر اساس آخرین استاندارد های صنعت گردشگری طراحی شده است و اتاق های آن به امکاناتی از قبیل سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ال سی دی، یخچال و حمام اختصاصی مجهز می باشند. دسترسی رایگان به اینترنت وای فای در فضای لابی هتل و اتاق ها نیز امکان پذیر است.

هتل میفر در نزدیکی جاذبه های گردشگری دبی، تصاویر

از امکانات تندرستی هتل میفر دبی می توان به سالن بدنسازی مجهز به پیشرفته ترین لوازم ورزشی، استخر استخر روباز و همچنین سونا اشاره کرد. صبحانه به صورت بوفه و به شکل رایگان در رستوران هتل سرو می شود.

مسافران همچنین می توانند برای صرف ناهار و یا شام به این رستوران مراجعه کرده و انواع غذاهای محلی را سفارش دهند. کافی شاپ هتل میفر دبی با ارائه انواع نوشیدنی های مختلف و اسنک های متفاوت، گزینه ای ایده آل برای صرف میان به شمار می رود.

پذیرش هتل میفر دبی به صورت شبانه روزی آماده خدمت رسانی به مسافران می باشد. کارکنان این بخش، در کنار زبان عربی به زبان های انگلیسی، روسی و هندی هم تسلط کامل دارند و مسافران خارجی نگرانی خاصی در برقراری ارتباط با این بخش از هتل نخواهند داشت.

خدات تبدیل ارز هم توسط پذیرش هتل ارائه می شود و افراد نیازی به خروج از هتل برای این کار نخواهند داشت.

علاوه بر موارد فوق، کاربران پس از هماهنگی با هتل میفر دبی می توانند از سرویس رفت و برگشت فرودگاهی هتل استفاده نمایند. خدمات خشکشویی، لباسشویی و اتو البسه هم در هتل می فر دبی ارائه می شود و کاربران می توانند با پرداخت هزینه های مربوطه، از این سرویس ها بهره مند شوند.

اماکن نزدیک به هتل میفر دبی

ایستگاه مترو الرقه: 300 متر

برج ساعت دیره: 400 متر

مرکز خرید القریر: 800 متر

فرودگاه بین المللی دبی: 4 کیلومتر

برج خلیفه: 7 کیلومتر

آکواریوم بزرگ دبی: 8 کیلومتر

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: گردشبان
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7837

به "هتل میفر در نزدیکی جاذبه های گردشگری دبی، تصاویر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل میفر در نزدیکی جاذبه های گردشگری دبی، تصاویر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید