مسئولیت تغییر داور دربی با فدراسیون است، باید از حیدری حمایت کرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، نوید مظفری در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره حواشی ایجاد شده پیرامون انتخاب داور دربی که در نهایت منجر به انتخاب پیغام حیدری شد، گفت: می شد انتخاب داور با حاشیه کمتری صورت بگیرد. الان هر داوری بخواهد دربی را سوت بزند، فشار بیش از حدی روی او خواهد بود. در همین شرایط عادی حاشیه برای داوران کم نیست و الان با این اتفاق، باید شاهد بیشتر شدن حاشیه ها باشیم.

مسئولیت تغییر داور دربی با فدراسیون است، باید از حیدری حمایت کرد

کارشناس داوری با اشاره به مسائل ایجاد شده بین دپارتمان و کمیته داوران فدراسیون فوتبال، توضیح داد: هر کدام از این دو بخش می خواهد بگوید من تصمیم گیرنده و رئیس هستم. دپارتمان داوری نمی تواند تصمیمی را وتو کند و صرفا عامل اجرایی است. اگر طبق اساسنامه فیفا عمل نموده بودیم، الان این دو بخش مقابل هم نبودند.

مظفری یادآور شد: کمیته داوران در مورد انتخاب داور تصمیم گیرنده است اما فدراسیون فوتبال مرجع بالادستی کمیته است و این حق را دارد که تصمیم جدیدی بگیرد. مسئولیت این اتفاق هم با خود فدراسیون فوتبال است.

کارشناس داوری در سرانجام در پاسخ به این سئوال که آیا پیغام حیدری می تواند از پس قضاوت ملاقات دربی بر بیاید؟ گفت: الان زمان این حرفها نیست. فقط باید برای حیدری آرزوی موفقیت و از وی حمایت کنیم.

به گزارش خبرنگاران، پیش از این عنوان شده بود رضا کرمانشاهی از سوی کمیته داوران به عنوان داور ملاقات دو تیم استقلال و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی انتخاب شده است. روز گذشته فدراسیون فوتبال محمدحسین زاهدی فر را به عنوان داور معرفی کرد.

این اتفاق گلایه و انتقاد شدید کرمانشاهی و اسماعیل صفیری سرپرست کمیته داوران را در پی داشت و از دپارتمان داوری به عنوان عامل معین داور نام برده شد. ساعاتی بعد، فدراسیون فوتبال اظهار داشت نه کرمانشاهی و نه زاهدی فر بلکه پیغام حیدری داور قطعی و نهایی دربی خواهد بود.

استقلال و پرسپولیس روز چهارشنبه این هفته در استادیوم آزادی به مصاف هم می فرایند.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7254

به "مسئولیت تغییر داور دربی با فدراسیون است، باید از حیدری حمایت کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسئولیت تغییر داور دربی با فدراسیون است، باید از حیدری حمایت کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید