عاشق بازی سهراب بختیاری زاده بودم ، هر بازی برای ما در لیگ حکم فینال را دارد

به گزارش اکسپرس بلاگ، مهران موسوی معتقد است لیگ برتر فوتبال ایران فیزیکی تر شده و تیم ها از لحاظ دوندگی و پرس خیلی پیشرفت نموده اند.

عاشق بازی سهراب بختیاری زاده بودم ، هر بازی برای ما در لیگ حکم فینال را دارد

خبرنگاران آنلاین - علی اصغر درویش

تیم آلومینیوم اراک در فصل نو لیگ برتر با راهنمایی مجتبی حسینی بعد از گذشت 4هفته نتایج بسیار خوبی کسب نموده و با 9امتیاز و با تفاضل کمتر نسبت به استقلال در رتبه چهارم جدول رده بندی قرار گرفته است. آلومینیومی ها بعد از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در هفته نخست، 3بازی متوالی مقابل تیم های استقلال خوزستان، طرفدار و شمس آذر قزوین به پیروزی رسیدند تا آغاز قدرتمندی در لیگ داشته باشند. مهران موسوی، مدافع باتجربه آلومینیوم اراک که در 4بازی این تیم در لیگ به طور فیکس در ترکیب مجتبی حسینی قرار داشته درخصوص نتایج آلومینیوم با خبرنگاران گفت وگو نموده است که در ادامه می خوانید.

*مقابل شمس آذر قزوین با نمایش دیدنی به یک پیروزی بزرگ و 3امتیاز باارزش رسیدید. درخصوص این بازی صحبت کن.

بازی خیلی فیزیکی بود و به این علت که شمس آذر هفته گذشته در خانه مس رفسنجان پیروز به شکست این تیم شده بود، به بازیکنانمان این آگاهی داده شده بود که کار سختی مقابل تیم آقای سعید دقیقی داریم.

*آقای حسینی برنامه خاصی برای بازی با شمس آذر داشت؟

آقای حسینی روی پرس از جلو تأکید داشتند. در نیمه اول بازی را خیلی خوب کنترل کردیم و حتی می توانستیم به گل هم برسیم اما توپ ما به تیر دروازه رقیب برخورد کرد. در هرصورت نیمه دوم با آغاز بهتری که داشتیم، 2گل زدیم تا در این بازی سخت به پیروزی برسیم و خدا را شکر 3امتیاز بازی را گرفتیم.

* آلومینیوم از 4بازی در لیگ به 3پیروزی رسیده است. آیا این روند ادامه دارد؟

از لحاظ امتیازی فعلا در جایگاه خوبی قرار گرفته ایم و باید امتیاز بازی های خانگی را به دست می آوردیم اما این را هم باید درنظر گرفت که در لیگ برتر با توجه به حضور تیم های قدرتمند هر بازی حکم فینال را دارد، به همین خاطر محکوم به بردیم و البته بازی های سختی را پشت سر گذاشتیم و در ادامه نیز بازی ها سخت تر و سخت تر خواهند شد.

*کیفیت لیگ برتر را بعد از گذشت 4هفته چطور دیدی؟

سال جاری تیم ها نسبت به سال های گذشته از لحاظ دوندگی و پرس خیلی پیشرفت نموده اند و به همین علت رقابت در لیگ برتر خیلی سخت شده است. لیگ برتر ایران فیزیکی بود و سال جاری فیزیکی تر هم شده است.

*در بازی با استقلال خوزستان پیروز به گلزنی شدی آن هم یک گل 3امتیازی در دقایق انتهای.

تمام تیم ها روی ضربات ایستگاهی برنامه دارند و تیم ما هم از این امر مستثنی نیست. در دقایق انتهای صاحب یک ضربه غیرمستقیم در پشت محوطه جریمه رقیب شدیم و من به داخل محوطه جریمه اضافه شدم. ابتدا روی ارسال موقعیت داشتم اما توپ از روی سر من رد شد و با دخالت مدافع استقلال خوزستان به سمت دیگر زمین رفت و روی موج نو حمله با ارسال دوم این بار با ضربه سر پیروز به گلزنی شدم. تمام کوششم را می کنم که برای آلومینیوم مفید باشم و گل هم بزنم.

*با توجه به نتایج قابل قبول آلومینیوم در هفته های اخیر چه جایگاهی را برای این تیم در انتها فصل پیش بینی می کنی؟

زمانی که در پیکان بودم با راهنمایی آقای مجید جلالی 7بازی پشت سر هم را بردیم که چند بازی مقابل تیم های بزرگی مثل پرسپولیس در آزادی و سپاهان در اصفهان بود و آن دوره تیم ما به عنوان یک مدعی مطرح شد اما بعد از آن پیروزی های متوالی 13هفته پیروز نشدیم و در انتها فصل به مقام ششمی رسیدیم تا معین گردد که نتایج هفته های ابتدایی خیلی معیار مناسبی برای پیش بینی نیست. اگر بخواهیم شرایط تیم ها را بسنجیم، برترین زمان بعد از نیم فصل و گذشت حداقل 20هفته از مسابقات است. در هر صورت با توجه به سیاستگذاری های باشگاه قطعا تمام کوشش مجموعه کادر فنی و بازیکنان آلومینیوم کسب برترین نتایج خواهد بود.

*در پست خودت به کدام بازیکن علاقه مند هستی؟

در این پست سهراب بختیاری زاده را انتخاب می کنم.

*کدام بازیکن خارجی را دوست داری؟

فرناندو هیرو و دنیس برکمپ بازیکنان مورد علاقه ام بودند.

*چه تیم هایی را مدعی قهرمانی در لیگ می دانی؟

سپاهان و پرسپولیس به نظرم سال جاری مدعی قهرمانی هستند و حتی استقلال نیز می تواند به جمع این مدعیان اضافه گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 12 شهریور 1402 بروزرسانی: 12 شهریور 1402 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 29632

به "عاشق بازی سهراب بختیاری زاده بودم ، هر بازی برای ما در لیگ حکم فینال را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عاشق بازی سهراب بختیاری زاده بودم ، هر بازی برای ما در لیگ حکم فینال را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید