ستاره بارسلونا در راستا یک رکورد تاریخی

به گزارش اکسپرس بلاگ، آرتورو ویدال، هافبک 32 ساله بارسلونا در جهت یک رکورد فوق العاده در عرصه باشگاهی واقع شده است.

ستاره بارسلونا در راستا یک رکورد تاریخی

از وبسایت وزارت بهداشت درمان آموزش پزشکی دیدن نمایید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، آرتورو ویدال تنها بازیکنی است که با سه باشگاه مختلف و همچنین در لیگ های عظیم اروپا به این مهم دست یافته است. این فرایند در فصل 12-2011 و در دوران حضور ویدال در یوونتوس شروع شد و تا امروز ادامه دارد. ستاره شیلیایی می تواند این فصل و در لباس بارسلونا برای نهمین بار متوالی عنوان قهرمانی لیگ را فتح کند. سه قهرمانی در یوونتوس، سه جام در بایرن مونیخ و دو لالیگا با لباس بارسلونا، کارنامه خیره کننده ویدال در سال های اخیر بوده است.

آرتورو ویدال در این رابطه گفت: فتح 9 قهرمانی لیگ پیاپی رویایی خواهد بود، زیرا دستیابی به این رکورد بسیار سخت است. من هنوز احساس خوبی دارم و به مبارزه و برنده شدن در جام های مختلف ادامه خواهم داد. معدود بازیکنانی در تاریخ فوتبال این کار را انجام داده اند و من به این فرایند افتخار می کنم. امیدوارم این فصل در لباس بارسلونا برای نهمین فصل متوالی پیروز به قهرمانی در لیگ شوم.

علیرغم شایعات فراوان در خصوص جدایی آرتورو ویدال، نشریه موندو دیپورتیوو دیروز مدعی شد این بازیکن به مدیران تیمش اطلاع داده خواستار ماندن در نوکمپ است و می خواهد با لباس بارسا فاتح لیگ قهرمانان هم بشود. جالب اینجاست علیرغم این کارنامه فوق العاده در لیگ، آرتورو ویدال هنوز در لباس هیچ تیمی پیروز به کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان نشده است.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4308

به "ستاره بارسلونا در راستا یک رکورد تاریخی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره بارسلونا در راستا یک رکورد تاریخی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید