ساعی: منتظر نظر وزارت ورزش برای آغاز اردوی تیم ملی تکواندو هستیم

به گزارش اکسپرس بلاگ، هادی ساعی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه اصلاح آئین نامه امتیازات در رنکینگ جهانی و المپیک برای همه کشورها یکسان است، گفت: البته باید در نظر داشته باشیم که پیروزی کسب مدال در چنین مسابقاتی فاصله امتیازات را نسبت به رقبا بیشتر می کند اما باخت یک تکواندوکار شاید خیلی سخت تر باشد.

ساعی: منتظر نظر وزارت ورزش برای آغاز اردوی تیم ملی تکواندو هستیم

وی ادامه داد: از این پس باید برای حضور در چنین مسابقاتی ملی پوشان را با آمادگی دو چندان اعزام کنیم چرا که تک تک امتیازات اهمیت بیشتری پیدا کرده و از دست دادن آن برای حضور در مسابقات آینده هزینه های زیادی را روی دست فدراسیون خواهد گذاشت.

مدیر فنی تیم ملی تکواندو در مورد تقویم فدراسیون جهانی هم گفت: در شرایط فعلی که ورزش جهان تحت تأثیر ویروس کروناست، فدراسیون جهانی هم برنامه های خود را حداقل تا چهار ماه آینده لغو کرده است. اولین برنامه پیش رو و البته به شرط برطرف شدن مسائل فعلی، رقابتهای جهانی در رده سنی نوجوانان و پس از آن تیمی قهرمانی جهان در ووشی چین خواهد بود.

ساعی افزود: اگر میزبان شرایط برگزاری مسابقات جام جهانی تیمی را فراهم کند، می توان به حضور در این مسابقات فکر کرد. البته که باید با کادر فنی در یک جلسه شرایط را بررسی کنیم ولی در کل بعید است تا پایان سال تورنمنتی برگزار شود.

مدیر فنی تیم ملی تکواندو در مورد آغاز اردوهای آماده سازی هم گفت: طبق تصمیم قبلی قرار است که از 17 خردادماه اردوی آماده سازی آغاز شود اما همه چیز بستگی به تصمیم وزارت ورزش و تصمیم ستاد مبارزه با کرونا دارد. در صورتی که مجوزهای لازم صادر شود، تمرینات را با حضور ملی پوشان از سر می گیریم.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 4032

به "ساعی: منتظر نظر وزارت ورزش برای آغاز اردوی تیم ملی تکواندو هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساعی: منتظر نظر وزارت ورزش برای آغاز اردوی تیم ملی تکواندو هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید