خبرنگاران کمک 1.52 میلیارد ریالی خیران ماکو به ایتام طی دوران کرونا

به گزارش اکسپرس بلاگ، ارومیه- خبرنگاران- مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ماکو گفت: خیّران در این شهرستان با پیروی از سیره امیرالمومنین (ع) از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا به امروز یک میلیارد و 520 میلیون ریال به ایتام و فرزندان محسنین کمک کرده اند.

خبرنگاران کمک 1.52 میلیارد ریالی خیران ماکو به ایتام طی دوران کرونا

محمد محمدنژاد روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران اظهار داشت: 1.52 میلیارد ریال اهدایی این خیران در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد به حساب 350 یتیم و فرزند خانواده بی بضاعت واریز شد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 160 یتیم و 220 فرزند خانواده بی بضاعت در قالب طرح های اکرام ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار داشت: رفع مسائل ایتام در زمینه تامین مخارج، ازدواج، اشتغال، تحصیل و درمان از جمله مواردی است که توسط حامیان انجام می شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه سال گذشته 11 میلیارد ریال توسط حامیان نیکوکار به حساب ایتام واریز شد، اضافه کرد: طی سال گذشته 850 نفر به جمع حامیان ایتام و فرزندان محسنین در ماکو پیوستند و هم اکنون یک هزار و 500 حامی نیکوکار از این ایتام و فرزند خانواده های بی بضاعت حمایت می کنند.

وی ادامه داد: افراد خیّر می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ایتام، یتیم موردنظر خود را نیز برای کمک های مالی مستمر انتخاب کنند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) از اسفند سال 1357 فعالیت خود را با فرمان امام راحل برای رسیدگی به شرایط محرومان و کمک به آنان از طریق دریافت کمک های مردمی آغاز کرد و 39 سال از فعالیت این نهاد می گذرد.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2436

به "خبرنگاران کمک 1.52 میلیارد ریالی خیران ماکو به ایتام طی دوران کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کمک 1.52 میلیارد ریالی خیران ماکو به ایتام طی دوران کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید