تمدید مهلت مراجعه مشمولان دیپلمه به پلیس

به گزارش اکسپرس بلاگ، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح از تمدید مهلت مراجعه مشمولان دیپلمه به پلیس + 10 تاپایان شهریور خبر داد.

تمدید مهلت مراجعه مشمولان دیپلمه به پلیس

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری خبرنگاران، امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور با اشاره به تمدید زمان مراجعه مشمولان دیپلمه به پلیس +10 گفت: به دلیل تعویق کنکور به کلیه مشمولین وظیفه دیپلم فارغ التحصیل 98 تا پایان شهریور 99 مهلت داده و مهلتی که تا 10 شهریورماه بود تمدید شد.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر این مطلب که کسانی که خود را به موقع معرفی کنند مسئله ای برای ادامه تحصیل ندارند گفت: اگر افرادی در مهلت اعلام شده خود را معرفی نکنند غایب محسوب شده و ممنوعیت ادامه تحصیل و سایر محرومیت های قانونی برای انان منظور خواهد شد.

امیر رحیمی پور به دغدغه خانواده ها اشاره و گفت: خانواده ها نگران نباشند; مهلت مشخص شده برای مراجعه مشمولان به پلیس + 10 برای مشخص تکلیف سربازی است; پرونده مشمولان به مرور بررسی و افراد اعزام خواهند شد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به حجم زیاد مراجعان و متراکم شدن مهلت مراجعه مشمولان دیپلمه به پلیس+ 10 تا پایان شهریورماه تمدید شد.

امیر دریادار دوم رحیمی پور اظهار داشت: این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست بنابراین مشمولان در بازه زمانی مشخص خود را معرفی کنند و مطمئن باشند در صورت قبولی در دانشگاه به موقع برای تحصیل و مراجعه به دانشگاه از خدمت سربازی ترخیص خواهند شد.

4148

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7304

به "تمدید مهلت مراجعه مشمولان دیپلمه به پلیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تمدید مهلت مراجعه مشمولان دیپلمه به پلیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید