برادرزاده بن لادن: تنها ترامپ می تواند جلوی یک 11 سپتامبر دیگر را بگیرد!

به گزارش اکسپرس بلاگ، برادرزاده اسامه بن لادن گفت: در صورت انتخاب جو بایدن به ریاست جمهوری آمریکا یک حمله دیگر به سبک 11 سپتامبر به وقوع خواهد پیوست و تنها دونالد ترامپ می تواند مانع 11 سپتامبر دیگری گردد.

برادرزاده بن لادن: تنها ترامپ می تواند جلوی یک 11 سپتامبر دیگر را بگیرد!

نور بن لادن، دختر برادر ناتنی اسامه بن لادن، رهبر سابق القاعده و مغز متفکر حملات 11 سپتامبر در اولین مصاحبه خود به نیویورک پست گفت: داعش تحت دولت اوباما - بایدن گسترش یافت و به جایی رسید که به اروپا آمد. ترامپ نشان داده از آمریکا و ما با از بین بردن تروریست ها از ریشه و قبل از آنکه آنها شانسی برای حمله کردن بیابند در برابر تهدیدهای خارجی محافظت می نماید.

این برادرزاده 33 ساله بن لادن در سوئیس زندگی می نماید اما خودش را قلبا یک آمریکایی می داند و از حامیان ترامپ و انتخاب مجدد اوست.

او تاکید نمود که تمام قد از دونالد ترامپ در انتخابات سال 2020 حمایت می نماید و این انتخابات را مهمترین انتخابات طی یک نسل می داند.

وی گفت: من از زمانی که دونالد ترامپ در اولین روزهای 2015 اعلام کاندیداتوری کرد حامی وی بوده ام. من از مسافتی دور شاهد وقایع بوده ام و عزم این مرد را تحسین می کنم. او باید دوباره به ریاست جمهوری انتخاب گردد. این نه فقط برای آینده آمریکا بلکه همچنین برای آینده کلیت تمدن غربی حیاتی است.

نور بن لادن ادامه داد: شما نگاهی به همه حملات تروریستی که در 19 سال گذشته در اروپا رخ داده بیندازید. آنها کاملا ما را از درون متزلزل ساخته اند. اسلام رادیکال کاملا به جامعه ما نفوذ نموده است. در آمریکا این بسیار نگران کننده است که جناح چپ کاملا از افرادی که در این ایدئولوژی شریک هستند حمایت می نماید.

نور که می گوید مرتبا کلاه دارای شعار معروف ترامپ (آمریکا را دوباره عظیم کنیم) به سرش می گذارد در منطقه خودش مجبور بوده دفعات زیادی با متنفران از ترامپ مقابله کند. او گفت که اخیرا که برای خرید به یک مغازه رفته با برخورد تند یک زن مسن که به او به خاطر داشتن این کلاه اعتراض کرد روبرو شده است.

او گفت که برنامه تلویزیونی مورد علاقه اش برنامه ای به نام Tucker Carlson Tonight در شبکه فاکس نیوز است. او که به گفته خودش با هیچ مذهبی عظیم نشده به دوستی اش با لورا لومر که برای کرسی کنگره در فلوریدا نامزد شده و با اسلام رادیکالی مخالف است ،اشاره نمود.

او به ایلهان عمر، نماینده زن دموکرات مسلمان آمریکا حمله نموده و گفت: شما اکنون در آمریکا در وضعیتی هستید که کسانی مثل ایلهان عمر را دارید که فعالانه از کشور شما متنفر هستند. او به این اشاره نمود که چطور ایلهان عمر خواهان مجازاتهای دلسوزانه برای 13 عامل داعش که در ایالت زادگاهش مینه سوتا دستگیر شدند، شده است.

برادرزاده بن لادن تاکید نمود: این افتخاری است که بتوانیم به آمریکا برویم و در آنجا زندگی کنیم و از بیشتر فرصتها استفاده کنیم. اگر او آنقدر از این مساله متنفر است چرا آمریکا را ترک نمی نماید.

نور بن لادن دختر کارمن دوفور، یک نویسنده سوئیسی و یسلام بن لادن، برادر ناتنی مسن تر اسامه است. دوفور و یسلام در 1988 طلاق گرفتند و نور همراه با دو خواهرش وفا و ناجیه در سوئیس عظیم شده است.

، ایسنا

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 7718

به "برادرزاده بن لادن: تنها ترامپ می تواند جلوی یک 11 سپتامبر دیگر را بگیرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برادرزاده بن لادن: تنها ترامپ می تواند جلوی یک 11 سپتامبر دیگر را بگیرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید