با فعالیت 8 شتاب دهنده کسب وکارهای استارتاپی حوزه آب رونق می گیرد

به گزارش اکسپرس بلاگ، ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی ، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شتاب دهنده های فعال در حوزه آب برای توسعه کسب وکارهای نوپا در این حوزه حمایت می کند.

با فعالیت 8 شتاب دهنده کسب وکارهای استارتاپی حوزه آب رونق می گیرد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، آب، یکی از حوزه های مهم در کشور است که با کمک شتاب دهنده ها می توان محصولات فناورانه برای رفع چالش های این حوزه تولید کرد. استارتاپ ها با حضور در شتاب دهنده ها دوره پیش شتاب دهی را می گذرانند و پس از اثبات طرح فناورانه خود وارد مرحله شتاب دهی و تولید نیمه صنعتی محصول می شوند پس ازآن نیز فعالیت ها برای تولید صنعتی محصول آغاز می شود.

در این حوزه 8 شتاب دهنده فعال هستند که شتاب دهنده های آبان، واتک، آپر و آما به صورت تخصصی در حوزه آب و انرژی فعال هستند و از حمایت های ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی ، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری نیز برخوردار شده اند و سایر شتاب دهنده ­ها از جمله سرآیند افکار نو، هم آوا، تریگ آپ و شریف به صور مختلف در حوزه توسعه فناوری حوزه آب نیز فعالیت می کنند.

ستاد توسعه فناوری های آب، خشکسالی ، فرسایش و محیط زیست معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از شتاب دهنده های فعال در حوزه آب برای توسعه کسب وکارهای نوپا در این حوزه حمایت می کند.

گروه ساختمانی آبان: مجری بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت میباشد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 3906

به "با فعالیت 8 شتاب دهنده کسب وکارهای استارتاپی حوزه آب رونق می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با فعالیت 8 شتاب دهنده کسب وکارهای استارتاپی حوزه آب رونق می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید