افزایش مبتلایان به کرونا در اوکراین و تشدید رژیم قرنطینه

به گزارش اکسپرس بلاگ، در شرایطی که در اوکراین تعداد موارد آلودگی ویروس کرونا به 897 نفر رسیده، دولت رژیم قرنطینه سخت گیرانه تری را به اجرا گذاشته که شامل محدودیت زمان تردد مردم در خیابان ها و توقف حرکت وسایل نقلیه عمومی می گردد.

افزایش مبتلایان به کرونا در اوکراین و تشدید رژیم قرنطینه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری نووستی، دفتر مطبوعاتی وزارت بهداشت اوکراین شب گذشته بیان کرد که تعداد افراد آلوده به ویروس کرونا طی 24 ساعت گذشته 93 نفر افزایش یافته و در مجموع 897 مورد بیماری کرونا در این کشور ثبت شده است.

مطابق اعلام مرکز بهداشت عمومی اوکراین، تا ساعت 22:00 (به وقت مسکو)، 897 مورد آزمایش COVID-19 در کشور مثبت تأیید شده است. ضمن اینکه در نتیجه این بیماری ، تا به امروز 22 نفر از شهروندان اوکراینی جان خود را از دست داده اند ، 19 بیمار هم بهبود یافتند.

علاوه بر این، روز پنج شنبه ماکسیم استپانوف وزیر بهداشت اوکراین نیز بیان کرد که گفت با توجه به افزایش ابتلا به بیماری کرونا، در کشور قوانین سختگیرانه تری در زمینه برقراری رژیم قرنطینه در نشست فوق العاده وزرای کابینه دولت تصویب شده است.

وی افزود: برای اینکه ما با سناریویی ایتالیایی یا اسپانیایی روبرو نوشیم، ، باید مقررات قرنطینه را تقویت کنیم ... در آینده نزدیک ، دستورات دولت در این رابطه منتشر می گردد. این قوانین، از جمله شامل محدودیت زمان تردد مردم در در خیابان ها خواهد بود.

به گفته وی، همه رویدادهای عمومی و اجتماعی در کشور ممنوع خواهد بود ، تمامی زمین های ورزشی ، میادین و مناطق تفریحی بسته خواهد شد. حرکت وسایل نقلیه عمومی کاملاً متوقف شده و حرکت مشترک مردم در طول خیابان بسیار محدود خواهد بود. این مسئله در وهله نخست برای شهروندان بالای 60 سال در نظر گرفته خواهد شد.

گردشگری: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: expresblog.ir شناسه مطلب: 2379

به "افزایش مبتلایان به کرونا در اوکراین و تشدید رژیم قرنطینه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش مبتلایان به کرونا در اوکراین و تشدید رژیم قرنطینه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید